lørdag, mai 24, 2008

da er det blogg igjen

oi, nå er det lenge siden jeg har blogga, men jeg synes det er så vanskelig å finne på noe å blogge om.

I dag har jeg vært på majorstua med mamma og ida.
Det var fult av boder rundt om kring med masse salg.
Jeg og Ida fikk handla en del ting og fikk bruk masse penger.
Når vi kom til den første boden kjøpte jeg og Ida noen sko,
men når vi skulle betale dem så fant ikke mamma pengboka si så Ida måtte legge ut siden jeg ikke hadde nokk penger.
Så da dro mamma til jobben sin for å kjekke om hun hadde glemt den der,
men når hun kom til jobben glemte hun koden til jobben så da dro hun tilbake.
Heldig vis hadde IDa med penger også hadde jeg med bank kort så vi fikk handla en god del.

Det ente opp med at jeg og Ida handla ganske mye likt,
vi kjøpte bjørn borg truser, t-shorter & sko,
også kjøpte jeg kjole & bukse i tillegg.

Når vi var ferdig med å se i alle bodene dro vi på en resturang som heter plah der spiste vi en liten lunsh og så dro vi hjem.
Og nå sitter jeg her og blogger.

1 kommentar:

Janne sa...

Endelig blogger du igjen =)
Hørtes jo gøy ut :D
Håper dere ble fornøyde med dere kjøpte da ;)