tirsdag, mai 27, 2008

Engelsk tentamen

I dag har vi hatt engelsk tentamen det var så kjedelig.
Engelsk tentamen er den som er mest kjedelig det må jeg virkelig si.
jeg kjønner egentlig ikke på enget vi har jo enkelt prøver kan ikke det holde?
Jeg satt på data rommet og skrev:D
når man har tentamen er det jo ikke låv til å prate,
men vet du hva jeg prata apsolutt hele tiden jeg fikk ikke kjeft:D
Lærene vi hadde kjefta bare på alle andre enn meg:Dhaha
vi måtte skrive masse forselig og de to første timene gjorde jeg ingenting
det er ganske typisk meg da, men, men gjør ikke meg noe.
Kim satt like ved siden av meg og dte gikk ikke så bra siden han hadde drokket en
burn også hadde han nesten spist en hel pose med seiman også hadde han med en
liter med brus og dere kan vell alle tenke dere hvordan det går:D
han bråka så mye at han måtte sette seg på et annet rom :D hahaha
Jeg ble ferdig med tentamen kl 11.50 og da dro jeg hjem med glede:D

Ingen kommentarer: