mandag, juni 23, 2008

god sommer til dere alle

ja i dag er første dagen i sommerferien.
det er ikke akkurat så mye forsellig å gjøre når det er så dårlig vær som det er nå,
eller dem sier at det ikke finnes dårlig vær bare dårlig klær, men, men.
Jeg hadde ønska det var mere sol for det er det jeg forbinner med sommer
ikke bare regn, men vi får jo ikke gjordt så mye med det.

I dag har jeg bare sitti forand denne skjermen og egentlig ikke gjordt noe.
Jeg har sett på forsellige videoer på youtube, det er mange utrolig søte folk der.
Jeg har også vært på msn og snakka med folk, men jeg kan ikke si at det er så mange på.

I sommerferien skal jeg kanskje til Frankrike med Marie,
men det er bare kanskje, men mest sannsynlig.
Men det som er sikkert er at jeg skal til Tyrkia med familien,
det blir sikkert utrolig morsomt.
håper jeg blir litt brund for man kan føle seg litt utenfor når alle som
skal dit er brunde uten om meg og pappa.

nå har jeg ikke mere å skrive, men dere for ha en god sommerferie alle sammen.

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig morsomt ! og så sant! <3:D