fredag, juni 06, 2008

Nord norge igjen

Nå er jeg i nord Norge, jeg skal i konfirmasjon på søndag til kusinene mine:D
De andre i 9 klasse må forberede seg til muntlig prøve som er på mandag,
mens jeg skal ikke ta den før etter sommerferien.

I går var jeg, Kamilla og Kristine os fotograf og tok konfirmasjonens bilder det var ganske morsomt siden vi gjorde ganske mye forsellige på bildene. de bildene vi fikk se ble vi veldig fornøyd med. vi tok bilder sammen og hver for oss. vi tok bilder på en går så det var mange fine gamle hus som ble bakrunden. Det som er litt morsomt er at vi egentlig bare hadde bestilt 15 bilder i en sånn mappe, men så ble vi heller enige om at alle tre får en mappe hver med 4 bilder og de andre bildene vi tok får vi også fordi hun synes det var unødvendig å kaste dem:D
Vi tok bilder i bunad og alle tre hadde like, er ikke dt kult eller?:D

så dette gjorde jeg i går mens de andre måtte dra på skolen og få veiledning også måtte dem begynne å jobbe med det temaet dem kom opp i:D

Ingen kommentarer: