lørdag, mars 08, 2008

Absolutt ingenting

Nå sitter jeg foand bulten min og gjør egentlig ingen ting eller jeg hører på musikk( som vanelig).
akkurat nå hører jeg på we are the world den er drit fin da: D
I dag har jeg vært med Vanja, Maja & Ida vi har sett på løvenes konge den er også veldig fin film, hvis dere liker løvenes konge så burde dere dra på musikalen løvenes konge, men jeg må dessvere med dele at den går i london så hvis dere er i london må dere se den.
Her er teksten på en løvenes konge sang: Can you feel the love tonight.

There's a calm surrender to the rush of day
When the heat of the rolling world can be turned away
An enchanted moment, and it sees me through
It's enough for this restless warrior just to be with you

And can you feel the love tonight
It is where we are
It's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far
And can you feel the love tonight
How it's laid to rest
It's enough to make kings and vagabonds
Believe the very best

There's a time for everyone if they only learn
That the twisting kaleidoscope moves us all in turn
There's a rhyme and reason to the wild outdoors
When the heart of this star-crossed voyager beats in time with yours


Resten av dagen har jeg rydda rommet (zzzzzzz). Og nå skal jeg snart spise kylling vinger det er godt, etter det skal jeg dra til Linnea og sitte barne vakt for lille brødrene hennes (det blir mosomt).

En sang tekst: Lord i Lifte your name of high. denne sangen er kjempe fin.

Lord I lift Your Name on High,
Lord I love to sing Your praises,
I'm so glad You're in my life,
I'm so glad You came to save us.

You came from Heaven to Earth,
To show The Way,
From the Earth to The Cross,My debt You paid,
From The Cross to the grave,
From the grave to the sky,
Lord I lift Your Name on High!

Lord I life your name on high,
Lord I love to sing Your praises,
I'm so glad You're in my life,
I'm so glad You came to save us.

You came from Heaven to Earth,
To show The Way,
From the Earth to The Cross,My debt You paid,
From The Cross to the grave,
From the grave to the sky,
Lord I lift Your Name on High

1 kommentar:

My page! (: sa...

Det er bra at du legger ut sang tekster må jeg si:D klem fra meg (Linnea)