fredag, mars 28, 2008

England

Hei :D Nå har jeg kommet hjem fra England var der i littn over en uke, det var veldig fint der så nå skal jeg legge ut masse bilder så får dere se:D
er jeg ikke nydelig?:D

Tenk å ha en så stor båt som den bakerste, det hadde vært så kult:D

sånne kule telefonkiosker har vi ikke her i norge:D



Er alveis i shoopingen med mamma og pappas penger :D




Her ser du meg i bilen. Mamma hadde så veldig lyst å ta bilde så hva gjør man ikke for mødre




Familie bilde:D



Sånt vær hadde vi når dere i i oslo fikk 20 cm med snø:D haha


Her bodde vi når vi var i pool :D var det ikke fint, vi bodde i andre etasje.





nå orker jeg ikke å legge ut fler bilder kommer sikkert flere etter hvert.


























5 kommentarer:

Janne sa...

Det så ut som om du hadede det kjempekoselig! :)
Kule bilder :D

Martes busemann sa...

takk

Synne sa...

Hei:D Morro å se på bilder du:)

Klem Synne

My page! (: sa...

Morsomt med bilder fra England:D
Det så ut som du trivdes:)

Klem Linnea

Martes busemann sa...

det var veldig morsomt å