mandag, februar 04, 2008

ting som får menneske evner

Det er en ting jeg har lurt på: kan bamser ha samme egenskaper som mennesker?

Tenk når vi sover det er ingen som vet hvordan bamser og leker oppfører seg da.
Tenk hvis dem har praty og hopper opp og ned og har kjempe høy musikk bare at vi ikke hører det siden vi er langt inn i drømmene våres.
Kanskje det finnes et egent shopping sted for bamser og ting.

Vi ligger jo bare i senga og koser med dem og noen kaster dem ned på bakken siden dem drømmer sånn og er helt i sin egen verden.

Bamser er alltid kjent for å være veldig kosete og hyggelige mye og kose med, men tenk om de er ranere eller skurker. Det hadde du vell aldri tenkt på før nå? Så nå fikk jeg deg på en helt annen tanke. mohaaa: D Men vi må jo tenke på den gode siden det kan jo henne at dem bare ligger å sover rett ved siden av deg hele natta og bare passer på at ingen ting skal skje med deg, hvem vet?

Dette er et mysterium det dere kanskje tenker nå er at dere skal være våken hele natta for å skjekke om dette er sant, men det kan dere jo ikke for dem kan jo ikke gjøre noe om du er våken dem gjør jo bare ting når du sover.

Det er kanskje ikke bare jeg som har tenkt på dette før, men det er egentlig veldig mye rar tanke, men vi mennesker kommer jo på så mye rart det er bare sånn vi er.

Bamser er veldig søte og alle små barn som jeg vet har en bamse ved sin side og det kan godt henne at voksne også har det.

Barne tv for de minste + store hos Marte karamell

1 kommentar:

Kristin sa...

er det jeg som er Kristin Kalkun?? hmmm... dytta full av mye godt!! ;)