onsdag, februar 13, 2008

Norsk skrive dag

hei nå er jeg på datarommet på hovin skole. I dag har vi norsk skole dag og jeg er ferdig har egentlig ingenting å gjøre så da blogger jeg. i dag har jeg skrevet i 3 timer er egentlig drit lei av å skrive, men jeg må.
Jeg skriver om verdens verste skole egentlig veldig kjedelig, men hva skal jeg skrive om når det ikke er noen bar alternativer å skrive om det er bedre enn ingenting.

Nå sitter jeg her å prøver å finne på noe det er ikke enkelt. Jeg hører også på musikk og ser rundt i klasse rommet noen her sitter og spiller mens noen drikker brus og skriver, ikke noe spennenes akkurat.

I morra har jeg naturfag prøve grur meg " hater naturfag" det er liksom så kjedelig å sitte i et rom og være helt stille og bare skrive. Jeg har øvd litt skrevet 6 sider i boka mi. Vi har om olje og gass. Hvis det er noen smarte som leser denne greia så har jeg ikke noe i mot at dere sprer litt smart het til meg : D

Snart skal jeg på revy det er kjempe morsomt der. Vi har ikke kommet så langt, men det er forestilling i juni kan sette ut mer informasjon når jeg vet mer det er bare å komme og se på det blir sikkert drit gøy. Vi skal øver mye mer fram over så jeg håper det blir bra. Vi har mange flinke skuespillere på revyen som kan gjøre veldig mye forselig noen holder på med musikk, dans og sirkus ting kan masse forselig morsome ting.

1 kommentar:

Janne sa...

Hehe...6 sider notater, jaja du er gæren! =)