lørdag, februar 16, 2008

Nord norge

hei:D

Nå er jeg og ida i nord norge vi er hos mor og far. Vi reiste med flyet i dag morges så jeg måtte stå opp kl 06.00 (zzzzz snork).

Vi hadde vledig flagt siden vi fikk akkurat plass på flyet og det var så vit. Vi fikk låv til å være i coppiten der ved pilotene sitter det var ganske gult, men en ting dem har utrolig mange knapper å holde styr på må jeg si. Heldivis er det navnet alle knappene. Vi lærte litt forsellig i hvert fall jeg, Ida har vært der før hun har juksa. han mannen som styrte flyet het odd og han lærte oss litt forselig hvordan man kunne styre flyet og masse forsellig ( Det var utrloig gøy).

Når vi kom fram på flyplasse kom tanta og onkelen til Ida og henta henne og mor og far kom og henta meg. Jeg var ganske spent på on bagarsen hadde kommet fram for den blir nesten alltid glemt igjen så får jeg den dagen etter. Så dro vi opp over til kamilla og Kristine det er kusinenen mine. Når jeg kom dit gikk jeg og fekket fetteren min Kenneth for gutter på 19 års alderen sover utrolig lenge. Etter hvert gikk jeg ned for å spille guitar hero 3 det var egentlig ganske morsomt har aldri prøvd det før i dag.

Når vi dro hjem over til mor og far kjørte vi innom tanta til ida for å hente henne og etter det så har vi spist en mengde med mat. Jeg har også lært meg å stikke mønster det er litt morsomt for da kan jeg lage litt forselig og til å med vær stolt av det jeg har gjordt. Mens nå sitter jeg og blogger har egentlig ikke noe mer å si. Ser på klasse festen.

Hade så lenge <3

1 kommentar:

Janne sa...

Det hørtes jo morsomt ut... =)