søndag, februar 03, 2008

Om meg

Hei

Jeg heter MaRtE.
Jeg er en veldig hyper jente bare for informasjon:D. Smiler veldig mye :D
Jeg liker å synge og være ute med venner:D
Jeg er veldig ærlig mot lærere som jeg ikke liker :) Det kan man trygt si.
Jeg går med helt normale klær :D er ikke rasist.
Jeg bryr meg ikke om vennene mine er lyse eller mørke i huden det har ikke noe å si, for det er det indre som bestemmer.

Jeg kan være med både gutter og jenter.
Jeg liker nesten all slags musikk, men tecno og rap (eminem & 5th cent) er helt forferdelig.
Jeg kan gjøre ganske mye forselig som ikke alle andre tør men noe jeg ikke gjør er å ta live av en person, jeg kan godt løpe rundt i truse og bh på vinteren.

Dette var litt om meg kommer sikkert mer :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beutiful Family!!

Anonym sa...

hehe:D kule Marte <3